pauki läskig tripp

igår fick jag och felicia för oss att åka te pauki. men hemvägen var inte rolig kan jag lova! det var snöstorm så vi såg inte mer än 1-2 meter framför skotern, det var ISKALLT och det var jättemycket vatten på sjön!

paukisjön är typ en mil lång och vi visste inte ens om vi åkte åt rätt håll. vi följde bara ett skoterspår och hoppades på det bästa, vi var ju tvugna att åka skitfort oxå så vi inte skulle fasta... och jag lovar jag har aldrig varit så glad när vi kom över sjön (förutom när jag såg alexander rybak då...)

nu har jag en knallröd näsa eftersom jag har förfrysit den och felicia har knallröda kinder. vi såg ju ut som två pungråttor från mars idag i luleå x)

pusss

Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0