nå test

Vad blir ditt namn baklänges? nnil
Har du gjort en snöängel i år? jiess
Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus? har aldrig varit på sjukhus :s 
Har en dröm gått i uppfyllelse?
nej inte än...
Tycker du att sengångare är söta? naaw dom var ju jättesöta! :)

Har du någon gång testat karate? neej
Första sporten du gick på? hmm va kan de ha varit... dans kanske?
Minimorötter eller pommes frites? pommes frites
Vad längtar du mest till just nu? till 18 februari då äre usm!
Hur gammal har du tänkt bli? 100
Har du haft vattkoppor? joo och jag var inte vacker kan jag lova!
Vad drömde du inatt? inget jag kommer ihåg iaf
Vilken tv-serie är bäst? oth, dh, greys, gossip, 90210
Vad åt du senast? en macka och oboy me grädde
Höga eller låga strumpor? låga
Vad är du mest rädd för i hela världen? spindlar 
Läser du på baksidan av mjölkpaketen?
joo
Vad har du för färg på ditt påslakan? påslakan... är det den där som är på täcket eller den där som man ligger på? iaf den man ligger på är vit och den andra är vit, rosa och grön ;)
Bikini eller baddräkt? bikiini
Snyggaste läraren? har aldrig haft en snygg lärare
Är du mörkrädd? om jag är :o
Har du någon gång haft på dig ett par trosor? vad är trosor...? :S 
Riktig gran eller plastgran?
plast
Tänt eller släckt när du ska sova? släckt
Godaste drickan till frukosten? mjölk i mitt <3
Vill du bli president? haha om jag inte klarar av uppmärksamhet tror jag inte att jag ska satsa på att bli president!
Har du spelat tjej i en teater? ehm... säkert
Duscha eller bada? bada
Har du gråtit i skolan nån gång? joodå nästan varje dag (när jag skrattar hehe)
Har du någonsin sminkat dig som punkare? niix
Sjunger du på toa? näe x)
Vilken färg har din jacka? svart
Använder du långkallingar? nej
Är du höjdrädd? joo tyvärr
Vilket land vill du åka till? hawaii
Vad var det senaste som fick dig att skratta? vad vet jag inte, men vem är då helt klart felicia x)
Vad ska du göra NU? jag väntar på mat och sen blir det att umgås med felicia <3
 


Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0