Luleå

igår åkte jag och felicia te lule, hittade ingenting på rea, men hittade iaf två tröjor, en bh å ett par trosor. men jag brukar faktiskt aldrig hitta nå tröjor så det var ju ganska bra gjort...


tröja, trosor, bh - H&M



gina tricot


men en skitsnygg tröja som jag spanade in förra gången jag var i lule fanns inte kvar :( jag ångrar mej grymt mycke att jag inte köpte den!

vi åkte bil hem och det tog typ femhundra timmar att komma hem. det var flera miljoner långtradare som körde framför och det var sån jävla snöstorm så man såg ingenting...



förresten så hittade jag en tröja och leggins på hör och häpna lindex här i gve för nån dag sen...


nä nu blir det frukost puss


Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0