luciatågs fail

inte nog med att ingen kunde texterna, jag och ida började asgarva när vi gick in i kyrkan! och när jag väl börjar skratta när det är nåt allvarligt kan jag inte sluta x)

hehe... sen "luciade" vi på företagscentrum och på energigymnasiet och jag kan ju bara säga att det gick sämre och sämre! vi började sjunga på olika låtar och sen sa marcus mitt i allt "vi hoppar över den här låten!" hahaha vojvoj


min älskade morfar har nu gjort spår till fjello <3 så jag och felicia ska fara dit och sova över hihihi


HAHAHA va säger ni ska jag färga brunt och klippa lugg?;) HAHAHAHA


eller varför inte färga typ rött? XD hahahha


nä nu måste jag packa puss :*


Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0