jul

julen över lika fort som den började men mysig var den för det! på morgonen åkte vi till mommo och moffa och åt gröt och macka med julskinka. sen åkte vi hem då mötte jag felicia så böt vi julklappar.

duschde, klädde på mig, sminkade mej sen bar det av te carola och benny och kollade kalle anka, åt mat sen kom tomten och vi öppnade julklappar, vi spelade oxå spel och jag och bell vann överlägset ;)













jag fick typ
klippning
pengar
godis
epilator
yllesockar och vantar
armband

tror det var allt, det enda jag verkligen ville ha fick jag inte. hål i tungan, det kändes surt. jag fattar inte problemet!!!

då blev det lite sura miner på kvällen så jag åkte med bell te stan och ska gå å gymma imorron.

en gång när mamma åkte ensam bil te jobbet, hennes bil visar rött om det sitter nån bak som har bälte på sig, och grönt om dom har bälte på sig, den visar ingenting om det inte sitter nån där. iaf när hon var vid storsjön började lampan blinka och visa rött. så varje gång man kör förbi storsjön tänker man ju på det där. idag när vi åkte förbi där tändes lampan där framme vart vi satt.
ja ba: varför tände du lampan?
bell ba: inte tände jag, vare inte du som tände?

haha sen blev vi lite skrajja...

sen lyckades jag låsa dörren med nyckeln fortfarande i därute haha vojvoj
nu ska jag kolla tv, puss <3


& förlåt ossian och birgit, jag ska sluta svära ;)





Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0