imorgon är det julafton!

idag när jag vaknade hade jag världens leende på läpparna, jag känner mej extremt glad och jag vet inte ens varför. jag har lust att bara hoppa ut genom fönstret och hoppa ner från taket i snön, sen springa allt vad jag har till felicia eller nåt... nä nu fick jag lust att fara och åka skidor eller springa men eftersom det antagligen inte finns nt skidspår så blir det nog springning och jag får hållatummar och tår att felicia vill följa med för då blir det 179838542 gånger roligare!




igår var jag, felicia och johanna i gve och köpte juklappar, fast jag har bara köpt te felicia iår, men det ärfaktiskt itne mitt fel att jag itne får mitt barnbidrag så jag kan köpa en massa kulklappiasar...

haha jag fick välja min julklapp av felicia och felicia valde sin så hmm... undra vad man får x)
felicia glömde iaf min julklapp på vetehatten efter vi hade varit där, sen tappade hon sin vante på coophaha fast båda var kvar som tur var.

nä nu ska jag nog kolla lite the hills innan felicia vaknar
pusssss




Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0