I still see it all

satt å kollade inspelade allsång på skansen när jag och felicia var där. vilka minnen alltså!
jag har nog aldrig varit så lycklig som jag var då helt sanslöst!

sitter nu å kollar klipp me han nu, lite sorgligt för jag har en känsla av att jag aldrig kommer få se min prins igen... men jag ar iaf fått en kram av han och köat tolv timmar för att få se han och så har jag sett han live.

meeen jag kommer typ inte ihåg kramen, typ lyckominneslucka? först var jag ju skitledsen eftersom jag hade sett han en gång på grönan men gick inte fram för jag blev så paff, då lev jag så himla arg på mig själv, sen att jagsåg han en gång till, då frågade jag efter en kram och han sa med sin übergulliga norska "jamen det är väl klart!" och så log han sitt gulliga smajl. hojj har aldrig varit så glad.

jag skulle ha gjort vad som helst för att kunna spola tillbaka tiden. då hade jag spolat tillbaka om och om och om och om igen.


haha han är föör söt alltså!

Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0