hockeyyy

LÖRDAG
djurgården-luleå
4-2



på lördag hade LKAB nå grejs så man fick typ fara te luleå, kolla hockey, äta julbord och typ fara å shoppa. hehe ja måste ju säga att efterrätten på julbordet var jädrans god haha, jag skippade faktiskt maten, men det enda goda på ett julbord är köttbullar och potatis och jag gissar att köttbullarna inte var hemmagjorda så...

sen for jag, hilding dilding och bell å gick lite i affärer och det var grymt mycke folk i ALLA JÄVLa affärer och det var så jävla varmt att man inte kunde vara inne i en affär mer än 10 min!

men jag hittade iaf en kavaj för bara 300 spänn, men inte hittade jag nån julklapp te felicia inte, hon är typ den svåraste att hitta ngt åt, hon har allt hon vill ha och nå är hon allt ganska kräsen x)

sen åkte vi tebax te coop arena och kollade hockey och usch vad jag fick damp på jävla djurgården! alla jävlar slog ner en snubbe jävla fega jävlar dom där!



Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0