bobling

hoj seriöst vad jag är trött! sängen ser väldigt lockande ut...
iaf idag bowlade vi och bakade julgottis, bowlingen SÖG, på julgottisen gjorde vi typ ischoklad och cornflakes med choklad och rispuffar me choklad, mumma :)








sen for jag och åkte skidor alldeles ensam, eller freja var ju med iaf, annars såg jag inte en enda kotte efter spåret... på måndag ska jag te läkaren och kolla vad det är för problem med min andning, jag har en aning om att det kanske är mina halsmandlar, för dom är grymt stora så dom kanske har ngt me de att göra, hoppas dom måste operera bort dom :D



btw mina kläder som jag har beställt kom idag, skitsnyggt alltihopa ! kommer väl picture senare, kanske hihi
jo förresten, imorron ska vi rida (tråkigt jag vet!) och jag som har ridit typ en gång i mitt liv ska rida ut eller vad det nu hette, och dom sa att man skulle ha lite erfarenhet... får se hur bra det går ja kommer ju faen trilla av hästen! wish me luck!
PUSS

Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0