världens bästa dröm!!

ojoj såhär bra dröm har jag aldrig haft!
jag var typ i en stuga nånstans med fellans familj å min, å dom skulle gå på nån festival men jag ville inte följa med för det var ändå ingen bra som skulle dit, eller alexander rybak skulle inte dit så då vare ingen idé att åka. stugan som vi var i var precis utanför festivalen så jag satt på toa (?!!) så hörde jag att dom ropade ba
idag har vi en hemlig gäst här ALEXANDER RYBAK!!! åsså ba skrek alla så började han sjunga fairytale så jag ba sprang ut från stugan å ba skrek å alla ba kollade på mej, så kom jag till en gång som han gick efter så kom han ba fram och kramade mej! å sen höll han mej i handen medan han sjöng, asså shiiet! sen så sprang jag iväg till felicia fråga mej inte varför å sen vaknade jag.

ojoj det kändes skitverkligt! värta bästa drömmen! annars då... idag har jag å fellan stekt på som vanligt på holmen och johanna min lilla biatch blev lite sur när jag itne orkade ro och hämta henne å a-l men det är faktiskt sjukt jobbigt :o men dom fick låna den sen om dom velade men då huxflux dög den inte ;)

sen åkte jag rullisar från kullen te högsta punkten å jag råkade ta sönder min stav :O vojvoj är man lite klantig så är man (Y) jag kan typ inte uppdatera för internet på våran data funkar inte, det är alltid nå jävla tjorv -.- så ja måste låna fellans data hehe...

OCH så kan jag inte ladda upp nå bilder då... -.- vojvoj nå kan livet allt vara hårt ibland :(

men nu måste jag vara social med min prinsessa x)
pussar

Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0