våra moppeturer blir aldrig tråkiga (Y)

när det är kallt å köra moppe så man håller på att frysa till is, ögonen tåras av vinden och man blir irriterad på alla flugor som flyger rakt in i ansiktet så man får skitont, ska man passa på att sjunga fairytale, haha fellan kör och jag sitter bak å sjunger, eller skriker kanske man ska säga... I'M INLOVE WITH A FAIRYTAAAAAAAAAAAALE EVEN THOUGH IT HUUUUUUURTS å sen lägger jag till ibland som han gjorde live ba KOM IGEN NU! ALLIHOPA! ÅH I'M INLOVEEEE WITH A FAIRYTALE EVEN THOUGH IT HURTS

haha vi kan väl säg såhär, hoppas ingen hörde, fast det finns nog risk för det xD haha



huhu nu ska jag snart fara å springa, men hojja det är så tråkigt att springa själv :( *snyft*

och förutom alexander rybak, som är bäst! så var den här låten värsta bra, lyssna på gitarren i början :D så skulle jag vilja kunna spela (a) haha
jahapp nu gick de inte å sätta in den, men iaf
creed - six feet from the edge


puuuuuuuusspusspussspuss

Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0