sjuklingen lever än så länge! yeey

nu har jag verkligen provat allt!
jag har ätit halstabletter, jag har druckit te med massa honung, jag har druckit varm oboy, jag har sovit, jag har snytit mej, jag har använt nässpray, jag har luktat på whisky (så jag ska sluta snora) , jag har druckit whisky ( men bara lite, så halsonten ska fa bort)

men inget hjälper! är det någon som har nått tips hur man blir av med rinnande näsa/ögon och jävla ont i halsen? tack på förhand!



men de är väl den smällen man fr ta när man är sjuk så sällan? allt kommer på samma gång.
va äre för dag idag? onsdag va? shiiiet det är ju bara...4 lediga dagar till! OMG! jäävlar vad sommarlovet har gått fort:O men då äre snart vinter :D

haha vad meningslöst allt jag skriver blir vojvoj, ha de bra och tyck inte för synd om mej nu ;)
pussåkram


Kommentarer
Postat av: Ella-Maria

Jag säger bara att hällre är jag sjuk en gång om året ordentligt än sjutton lite småsjuk :P Skatta dig lycklig eller vad man säger :P

2009-08-20 @ 11:52:23
URL: http://ellamariagrapenutti.blogg.se/
Postat av: linn

aah kanske... fast det är inte roligt å ha allt på samma gång :O ;)

2009-08-20 @ 13:17:31

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0