probleem!

dampdamp vårat internet funkar ännu inte och det är bara vårat i hela byn som krånglar HELA JÄVLA TIDEN!

iaf så dom senaste dagarna har jag umgåtts med johanna och kw, det var ju trevlans eftersom fellan dissade mej och stack te kiruna, plus så saknar jag johanna grymt mycke men hon drar ju iväg överallt hela tiden -.-

igår så fick jag sova hos johanna :O jag som inte fick sova nånstans efter min och fellans lilla tripp, sen skulle jag itne få köra moppe te stan efter vår lilla tripp men de fick jag oxå haha . men vi tog jollen te holmen och gjorde upp en eld utan papper är man grym så är man! (jollen är en liten båt för dom som inte fattade ) det var skit varmt i vattnet och riktigt mysigt, det fattades bara marschmallows ;)

nu ska johanna bara städa klart sen ska vi te gve å fixa lite stuffs ... haha och jag å fellan har hunnit springa idag oxå, en å en halv timme sprang vi ;)

äh det kommer bilder när vårat internet funkar igen, prommes!

gokväll puss

Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0