lite smått och gott

efter hårt kämpade, svetten rinner, musiken dunkar, efter TRETTIO minuter (ungefär) lyckades vi äntligen få på felicias tajtaste byxor, och dom var skitsmåa! men vi lyckades! haha det kallas kämpaglöd! x)

dessutom lyckades jag sova i mitt eget rum idag! fast jag kände kalla kårar längs ryggraden när jag öppnade dörren, men jag skakade täcket, kudden och lakanet för att vara säker att spindeln itne var i min säng iaf, sen låg jag och darrade och spanade längs väggar, tak och golv ifall jag skulle få syn på den, men jag fick inte det hurra! :D

vi färgade fellans hår idag så det blev bra äntligen x) åsså körde vi moppe och sjunger (såklart) för fulla halsar hela tiden x) vad är en moppetur utan lite falsk sång?
linn: i'm on the
fellan: radio'
linn: the
fellan: radio
linn: i'm on the
fellan: radio
linn: like oh oh
fellan: ooooh oooh

imorron äre skola, jippi (Y) -.-
hejdå <3


Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0