flottkalaset...

sög... eller jaa, det sög väl mest för att det regnade, annars vet jag itne,

men iaf så stod jag och felicia vid vägen och tog betalt i flera timmar, det kom skit mycke bilar och stressigt vare! sen vid typ 3 kom malin då for vi över emd flotten te ön, vi ahde ännu inte varit där nåt, då regnade de skit mycke, matkön var en mil lång och vi höll på att dö av hunger, sen tog maten slut -.- men vi fick gratis fika iaf (A)

sen åkte vi moppe te mej å åt, å sen te fellan å släptpe ut malins hund, sen åtke vi tebax då skulle rajraj spela, haha seriöst jag diggar fan dom! mend e var så kallt så vi hörde typ två låtar sen for vi hem i spöregnet, OCH dom hade spelat fairytale när vi inrte var där, FLERA GGR! fatta vad irriterande!!!! BLÄ! jag ville ju höra! varför kunde dom itne vänta på mej???!??!?!?!

iafnu ska vi te klubbis å hjälpa till, frivilligft dessutom! det är ju 18 årsgräns å annars hade vi väl knappast ens kommit in... men iaf nu måste vi fara, heejdå! :D

det kommer somsagt bilder sen när våran data funkar igen pusspusspuss

Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0