fanfanfan

linn och felicia i ett nötskal...
men lite äventyr kunde väl inte skada eller?
joo tyvärr.

jag hatar mina päron, eller jaa... man kan väl knappast kalla dom mina päron, om ens föräldrar hotar med att skicka en till fosterfamilj då är dom inte helt kloka i huvudet. men jag skulle faktiskt vilja te fosterfamlij, man kan ju knappast få det värre än jag har det, tyvärr.

usch usch usch

annars då, jag har inte ätit nånting idag, jag är inte ens hungrig, men när jag var hungrig skulle jag, han och hon prata å då sa jag nä jag är jättehungrig å då sa dom du får väl skylla dej själv. så då ska jag fan inte äta!

så igår åt jag bara frukost, och sen inget mer, idag ar jag inte ätit ett skit, men who cares? jag ska fan svälta ihjäl mej!

usch jag hatar mitt liv hejdå

Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0