en köttbulle

jag hatar att vara kort! jag verkligen HATAR det! och jag hatar lika mycket att vara tjock!men de kan man ju iaf göra nåt åt, men längden kan man ju inte ändra, eller man an väl typ operera benen men då kan man ju itne åka skidor på länge så då går de ju itne heller ...! usch


jag glömde mina vantar på bottis (ett berg) igår så idag ska jag springa å hämta dom (Y) jag tänkte springa imorse men jag pallade fan inte, ja menar vem orkar stiga upp 5?!

sen blir det att umgås med min pärla (fellan), och min andra pärla oxå om hon itne latar sig å inte orkar (johanna) så tar vi min pärla(moppen) till min pärla hahaha lite tjorvigt men ni fattar kanske?

5 dagar tills alexander rybak är på grönan som jag inte kommer få se... :'(


Kommentarer
Postat av: guess who

fiolbög!

2009-08-26 @ 16:20:42

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0