efterfesten!

okej flottkalaset var ganska tråkig, men det var nog bara för att det regnade och vi jobbade mesta tiden, sen for vi ju hem te fellan men dom sa att det var 18 års gräns och "hårda bud" eller nåt i den stilen, men då sa vi att vi kunde jobba där för dom hade ändå för lite folk, så de gick dom med på, men vi hade ändå inget att göra där, och vid 7 vare typ... 10 människor där, inge drag alls, så vi drog hem en stund sen vid tio åkte vi dit igen då vare fullt ös, haha men alla typ dansade å de, de kom skitmycke folk från stan tillåme! :O

sen hjälpte vi till litegrann i insläppet å stämplade alla människor på händerna eller i pannan då, sen spelade bandet som var där plus näckens kompisar fairytale då ba gick ja å fellan längst fram å hoppade å sjöng/skrek med dom de högsta vi kunde hahaha, de var typ bara vi som kunde låten helt, tillåme bättre än han som sjöng -.- men iaf så var det skit kul! jag visste inte att man kunde ha så kul i tjotti faktiskt :O sen så hittade vi paulina å dansade med henne oxå :D

sen har vi hunnit dansa med fyllosar, köpt hamburgare, fyllt på öl, varit i ett dike (hahaha) krama folk... hehe å min pappa var superfull å superskämmig som vanligt  xD

men vi hade en deal iaf, om jag bir bäst i hela världen på skidor så slutar han röka (Y)

nu avrundar jag här så jag inte väcker flisan som sover skitläänge -.-

pusspusss <3

Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0