det går så lätt som på vaselin, jag älskar dej och doften av bensin!

förlåt för att jag är så tråkig på det här...

men nu kan jag berätta en kul grej, jag har moppekort men suger verkligen på alla trafikregler,men jag har alltid felicia med mej så varje korsning så frågar jag henne VEM HAR FÖRETRÄDE?!!! det är nog jag, NEJ det var nog han men jag körde ändå! fanfanfan! panikslagen varje gång... felicia sitter ändå alltid med sin mobil hela tiden, jeevla mobilnoerd (A)  sen en gång så körde vi vid coop efter vägen så åkte vi upp där på vägen så kom vi till parkas så sa vi båda typ ba neeej man får inte köra här! eller? å båda vi lika skräckslagna för polisen å vi visste ju inte säkert om man fick köra där eller inte, jag vet ännu inte... å det går ju lixom inte att vända där heller, så den enda lösningen var ju ( haha!) att köra ner i diket och upp på gångstigen det kan ju inte ha sett annat än kul ut hahahah, men är man rädd för polisen är man ;) fast man får väl inte köra på gångstigar heller? eller? äh jag vet ingenting hahaha

idag blev det att umgås med min flisan hela dagen lång :D
vi körde moppse och jaa nördade ;) hehe
imorron vil jag träna! fast jag inte får, men om jag bara har lite ont i halsen och är lite snorig då gör det väl inte så jättemycket?

ojj jag måste bara visa hur duktig felicia är på att bädda sin säng :D


hejdå

Kommentarer
Postat av: feliciapalussomnnnn

hahah men visst är jag duktig på att bäddda XP <3

2009-08-22 @ 11:57:22
Postat av: Anonym

man får INTE köra på gångstigar, men visst gör man det iaf 8) parkas får du självklart köra på, och vägen som går till luleå, MEN inte på motorvägar, som i töre där e4an börjar, varför det är en grönskylt eftervägen till töre så betyder det att du kommer komma till denna motoväg. got it? :) // andre

2009-08-25 @ 22:52:14
Postat av: linn

TAACK ANDRÉ! :D

2009-08-26 @ 16:00:49
URL: http://highmaan.blogg.se/

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0