and so the lion fell in love with the lamb

OMG! jag vaknade 5 på morgonen idag och satte mej upp i sängen och kollar mot väggen ( fråga mej inte varför det bara blev så) så ser jag en skit skor SPINDEL ALLDELES BREDVID MIN SKALLE! seriöst jag lovar den typ har krypit på mej när jag har sovit *ryser* fyyfan så jag tog min kudde och rusade ut från mitt rum och sov i allrummet, jag typ låg där och spanade jättelänge på väggar och golv å så kändes det hela tiden som att nåt kröp på mej usch! jag var helt livrädd! håret reste sig på hela kroppen jag lovar...

nu ska ni få höra det läskigaste jag har varit med om! jag kanske har berättat det förr men ifall nån annan vil veta :S om ni vågar läsa...

det var en gång, nä jag skoja bara haha. en dag för typ kanske... 2 år sen så skulle jag sova i adams rum för han vågade inte sova där själv eller nåt åt de hållet, han hade en våningsäng som man kan ha typ ett skrivbord under, fast det var en madrass under den sov jag på. nångång under natten vaknade jag och kliade mej på skallen, så kände jag nåt där så jag tog det och kollade på det, ett svart ludd var det. inge mer med det tänkte jag och slängde det på golvet en liten bit ifrån där vart jag sov. så låg jag ochkollade på det medans jag försökte somna om så ser jag hur den vecklar ut sej åsså blev det helt plötsligt en spindel! inget ludd !!!   pulsen blir 200 på en halv sekund! så börjar den krypa mot mej, jag kunde inte skrika, och jag pressade mej mot väggen.
fast sen ropade jag på pappsen och han kom och dödade den, fast jag lovar det tog några timmar innan jag kunde somna om! tänk er vad äckligt det såg ut när den ba vecklade ut sig och började krypa *rysning i hela kroppen!* haha x)

nu ska jag kolla twilight, förresten så är min röst borta nästan helt idag, men halsen är ju iaf bättre så...
pussåkram


Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0