30 augusti

jaa nu har alexander rybak varit på grönan, det var säkert jättejättejättejättejätte kuwl där, för dom lyllo människorna som bor där eller som har pengar att köpa biljetter eller som ar föräldrar som litar på en (Y)

ÅÅH FAN VAD GALEN JAG BLIR!

Nyss kom jag hem iaf, har varit å sprungit och lyssnat på funny little world och fairytale, dom är helt enkelt bäst att springa till! :)

jag såg en död räv efter vägen oxå fresh...

seriöst fan vad tråkigt det är att blogga -.-

nu ska jag hämta min gainomax från frysen å sen blire duschen, fast först måste man ju läsa lite bloggar och odla nya blommor på farmville :)
puss, vänta er inget av mej dom kommande dagarna...

Kommentarer
Postat av: j

men konstigt att inte dina föräldrar litar på dig -.-

2009-08-30 @ 22:52:38

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0