Valborg

idag var vi lediga från skolan fast då skulle vi göra klart alla g frågor på rapporten å jobba me idrottsgrejjen men de hare inte blivit nåt av ;) hiihi

har iaf varit å sprungit typ 9 km idag och det var som en jävla bastu! seriöst jag skojar inte :O smart som jag är tog ja på mej tjocka underställs byxor och tights och en t-shirt å en jacka, ja säger bara fyfan jag täntke nästan gå å hoppa in i frysen! det var typ... skit varmt ute :O sen låg ja å stekte på balkongen säkert typ 30 grader där ;)

sen blidde de iaf å fara te klubbis me felicia, linn, johanna å a-l å nu ska jag käka potatisgratäng och grillspett mumma!
ikväll ska vi nog kolla när dom tänder majbrasan å sen grilla marshmallows nånstans haha
det är fan hårt att bo mitt ute i skogen! -.-

nu ska jag äta :)
hade bra pusspuss

Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0