Tur i kärlek




halloj alla glada! :D
nu ska jag berätta en kul grej, imorron börjar ja å felicia halv 1 (suck) då känns det lixom lite onödigt att sitta i skolan från 8, så då om vi inte hittar nå skjuts så ska vi cykla dit :D haha å cykla tebax, om jag nu får med felicia, hon har börjat bli lite lat... ;) då blire ju typ att vi cyklar... 5 mil trorjah, OCH idag var jag å johanna riktigt duktiga å sprang på morronen, fast vi sprang bara en halvtimme... men iaf det är en bra start! (y)

och så har jag köpt en liten plattång :)
men nu ska jag fara å åka skidor eller rullskidor eller springa... haha kan itne riktigt bestämma mej ;)
hade bra pussåkram <3

Kommentarer
Postat av: p-sson ;;)

Älskar dig vännen <3

2009-04-22 @ 19:10:28

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0