steek!

idag vare riktigt jävla varmt ute, så jag å johanna laddade med korv, varm oboy och marschmallows och drog till geutsch. för dom som inte vet så äre en typ backe... en jävligt lång och brant backe som man åker ner för och är där och grillar å steker huhu.

på bild ser den inge brant ut...


iaf där började vi med att försöka få eld, vilket är väldigt lätt när man har två eldproffs x) NAAT !
men tillslut fick vi en liten eld



vi grillade, stekte i solen och åkte sen på en påse ner för backen, haha
men johanna som är så klyftig skärde två hål för benen och då gick det förjävligt fort! och vi åkte bara för mindre än halva backen! haha x)









efter ett tag skulle vi börja grilla marschmallows men då slocknade elden :O nooooo! men då kom fellan oxå dit och räddade oss och fick eld igen! :) hiihi har ingen bild på henne :(

jag har oxå åka skidor och jag fick åka i underställströja, tävlingsbyxor, med uppkavade ärmar och inga vantar, så vamt var det verkligen! :D men jag klagar inte ;)

nu ska jag till johanna och kolla oth, gossip girl, wipe out, yes man och vad den nu heter... haha nejnej vi är itne tv nördar så alla vet ;)

hade bra pusspuss

så alla vet så ska jag till luleå imorron men ring eller sms:a och gör mej glad
0705794757

Kommentarer
Postat av: Anonym

Backen ser inge brant ut på bild :OO de se ju ut om en liten kulle bara xD

2009-04-05 @ 18:03:05

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0