nu fan äre snart sommar!

solen skiner, det är 4 plus ute och jaa... snart äre sommar! :D
fysatan vad jag längtar!

idag vare ju somsagt tävling i kiruna, den näst sista :'(
och såklart fick jag skavsår, det kan ju bara inte bli bättre!
jag kunde inte värma upp ordentligt för jag var tvungen att halta x)
och när jag startade fick jag staka nästan hela vägen förutom 3
backar där diagonalade jag men det gjorde så förjävligt ont att jag
typ gick fram haha. men jag kom 1:a, och jag tävlade ensam huhu
fast det kanske jag inte behövde nämna...

jag tror seriöst nåt är fel med mej, jag har ingen ork kvar, å då menar jag de!
jag orkade nästan inte åka, jag hade inte samma känsla som jag brukar
ha på tävlingar, inte det där adrenalinet och inte den där rösten i huvudet
som peppar en... sen så har jag noll energi, jag orkar knappt skratta.
och jag är trött  h e l a  tiden. det kanske var perfa tajming med lov just nu,
jag hade knappast pallat skolan.

just nu känner jag bara att jag vill gå å sova eller nåt. jag har inte ens lust
att umgås med nån, å inte ens åka skidor. och jag är sur, bara
snäser åt alla, och blir irriterad på allt som inte går som jag vill.
nåt är ju galet... nu ska jag sova eller nåt,
vi ses i drömmarna pussåkram


Kommentarer
Postat av: g

Sov gott <3

2009-04-04 @ 18:24:56

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0