man vänjer sig

idag blire å skriva på rapporten hela dagen och idrottsskiten, fan vad jag är less på skolan.
sms:a inte med mej då möts ni troligen av en sur linn, jag blir så jävla irri när jag inte fattar ett skit av det jag ska göra!
vojvoj!
fast ni får ju sms.a å göra mej glad om ni vill kanske händer ett under att jag faktiskt förstår nåt av det jag gör idag (a)

sen om jag hinner ska jag iaf fara och springa eller åka rullskidor, skulle behöva testa inläggen till pjäxorna å se om dom hjälper, jag har alltid en jävla massa problem när jag ska träna antingen äre skavsår, benhinnorna, knäna, fotfel, andningen eller nåt sånt skit, oftast får jag allt på en gång, menmen inget att göra åt om man är arg tränar man ändå bättre :) fast inte om man är för arg då har jag bara lust att lägga mej ner på vägen å vänta på att nästa bil ska köra över mej hehe...

imorron ska jag vara med felicia :D jag har inte umgåtts med henne på skitlänge :O det är alltid tävlingar eller så ska nån av oss nånstans, men nu imorron då ojoj ;)

huhu nu äre bara typ en halvtimme tills bussen går :D
hade gr8 pusspuss


Kommentarer
Postat av: felicia

Det stämmer :D <3

2009-04-27 @ 14:24:17

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0