luule

igår blev det lule med bell, tåget hem blev försenat 40 minuter och jag jag dog nästan av tråkighet, jag hade jävligt lust att bara börja sjunga riktigt jävla högt i hela tåget xD haha

men jag fick iaf med mej nåt hem
en klänning
en tunika
ett diadem
tygskor
flip flop
trosor 
å sen vet jag itne om de var nåmer...

jag ångrar nästan att jag köpte den där klännignen från gina, jag tog ju röd eftersom den vita med blommor var slut (!!!)
å hmm... ja får väl se om jag använder den nångång x)
och jag hittade värsta supersnygga väskan men jag hade inte råd med den :(
äh får väl kolla på väskor i london nästa år :D huuhu


värsta knasigt, när jag köpte dom passade som perfa, sen när jag testade dom igen i tåget var dom helt plötsligt förstora :O men shit the same jag växer väl i dom x)


vi var klar med shoppingen redan klockan 2 :O å ändå hade vi gått i alla affärer och gått sakta... knasknas men då blev det iaf en glass och stek i solen ;)

 

Pussåkram :)

Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0