lule idag! ;)

med klassen. bussresan dit var jävligt seg kan jag väl säga. där så var vi på nå konst grejs, vi kollade snabbt sen gick några å la sej på en madrass som var inne i ett rum med typ träfåglar i taket haha mysmys jue. mat, rättegång och shopping!

jag tror fan vi såg han som sjunger i rmk! :O  haha men han var iaf snygg ;)
sen kan ja väl oxå säga att jag och hilda har gjort bort oss ganska mycke... och dagens var fan när hilda gick in i en dörr! hahahha xD kan man bli klantigare så säg!

me jag har af köpt
3 öronhängen
2 tunikor
ett par glasögon
ett halsband
en ring
en t-shirt
en kjol

å sen tror jag ent de var nåmer... så lite grejs blidde de ju iaf ;) huuhu

och jag har fan sett jävla många snyggingar idag, ja å hilda såg en som var skit söt, sen såg vi han igen då var han jätte ful :O det var skit konstigt haha intressant jag vet x)

hemresan gick mycke fortare men jag var skit trött, jagå hilda hade slösat upp ALL vår energi när vi har garvat så jävl mycke när hilda alltid gör bort sig xD

Nu äre förresten påsklov! eftersom vi var i lule idag är vi lediga imorron, så nu äre bara se fram emot 11 dagars påsklov! fyfan vad härligt!

hare bäääst pussälskardej <3

Kommentarer
Postat av: hilda

hahaha fan va ja gjorde bort mej xD å han i rmk ba härmade mej :) hahah

2009-04-02 @ 23:51:40

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0