I adore you

nu sitter man här och äter banan å grädde, förjävligt gott om ni frågar mej :) hiihi
nu ska vi skriva en rapport igen, den förra tog typ upp ALL tid man hade över, men den här verkar ändå inte så svår... vi ska skriva om ett u-land ...
så imorron ska ja ta med min data å skriva på den, alla datorer i skolan är ändå alltid upptagna, då måste man skriva på papper och sen på data också å de är ju lite slöseri med tid tycker jag :) haha

men shiet vad mycke booring jag skriver, en great sak är iaf att jag ska träna idag :D
snart är ju snön borta då kan man itne åka förrän om skitlänge :(  joovisst ddet finns ju rullisar men längdskidor i snö slår ändå allt (Y)


5 år gamla, enjoy x)

Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0