haha typiskt linn:arna ;)

hejsan alla glada! internet funkar igen:D
idag har ja, linn å fellan kört skojter och ja... jag och linn lyckades fastna och inte kom vi lös heller, vi hade snö till midjan och tösnö, och längre ne pärlsnö ja säger bara FYFAN!

jag va så sjukt irriterad att jag bara började asgarva mitt i allt, jag hatar fan att fastna, haha x)
nånå efter typ en halvtimme om inte mer, efter hårt slit, dragning i skiorna, lyfte vi runt skotern, den grävde ner sig, drog lite till och sen kom vi lös!! wiihue! sen skulle vi fa in en annan skogsväg för vi letade felicia, så grävde vi ner oss igen och fastnade, fan va irri!!! haha men nu orkade vi inte nåmer så vi ringde fellan och försökte förklara vart vi va så fick hon komma och hjälpa oss.

senare åkte jag skidor, direkt om jag diagonalade fick ja typ 1dm snö under skidorna haha, så de blidde bara stakning.
ikväll vet jag inte vad som händer... säkert umgås med felicia och linn :)

HAHA igår satt vi i mitt rum vid typ 9 kanske (på kvällen), alla var skit trötta så vi släckte lampan å sov ett tag, vi skulle ju typ bah vila, jag satt i min fåtölj eller va fan det nu är, å F&L legade i min säng, så somnade vi allihopa x) hahaha så vaknade jag där vid 12 så var dom borta, haha jag var helt förvirrad och undrade om jag hade drömt alltihop men de hade jag tydligen inte, dom hade vaknat och ville bara itne väcka mig huhu :)

jag förstår itne jag är så supertrött hela tiden :O
men nu ska jag duscha, hade bra
PussPuss

Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0