friday i'm in love

FAN, jag har sträckt vaden!
hur jävla typiskt är itne de på en skala, nu får jag itne fah å springa imorron, men ja kan nog åka skidor iaf ;)
men iaf jävla irri!

iaf idag hade josse fika när hon hade fyllt år och vi hade riktigt roligt där :)  GRATTIS i efterskott;)

för nån dag sen var ja å fellan å sprang på sjön, härligthärligt för de e skare så man kan springa överallt plus så slipper man få ont i benhinnorna av att springa på asfalt om man inte är van å springa ännu;) MEN troligen då jag sträckte vaden -.-


ska jag berätta en hemsk sak?:O

Felicia ska dissa mej ihelg och fara te kiruna :O fast det var hon som ville vara med mej min första lediga helg när skidsäsongen var över, lite lågt tycker jag faktiskt ;)
fast jag ska umgås med min lilla johanna och vi kommer säkert ha askul hiihi :D sug på den ni;)
eller... så kul man kan ha i tjotti iaf huhu

tack å hej för mej

Kommentarer
Postat av: ffff

är hemma nu ;D <3

2009-04-19 @ 16:21:50
Postat av: ffff

är hemma nu ;D <3

2009-04-19 @ 16:22:15

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0