chilla dill

vaknade kl 7 idag suck !
men iaf så tjugo i tio promenixade jag å johanna till tjottiskolanå kollade på tjautjasloppet,

dålig kvalla javet...

haha vilka minnen när man åkte dedär, va lust jag fick å åka skidor då (a) sen har vi bara degat framför tv.n hos henne, eller jag degade framför tv.n å hon spelade nå spel på min data haha. en riktig degar dag me andra ord men de behövs väl oxå ibland, right?

ikväll blire väl å kolla talang me johanna om den nu är, å jaa... dega haha. å imorron äre näst sista tävlingen :/
riktigt kul å tävla, men fyfan snart är tävlingarna slut jue vad booring -.-
men alla har redan haft säsongsavslutning typ.. så det är två anmälda haha å nästa helg är jag ensam. man kan ju inte missa dom sista tävlingarna nejnej dålig stil tycker jag.

nu blire en picture på min snajjsiga glajjor! enjoy


hade great pussåkraam <3

Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0