Be careful what you wish for,

haha är man smart så är man, kom på att de var min å felicias tur å vara hemma å jobba på svenskan oxå så då börjr vi halv 2 å slutar 3 å då äre ju lite onödigt att vara i skolan från 8 så då ringde felicia mamma å frågade om vi fick skippa språkvalet och matten :D hiihi så nu väntar en dag med mycket sova, trodde jag..
men såklart försöker freja väcka kl 6!! hon höll på å slicka mej i ansiktet å gnälla i en timme så då vare väl bara å kliva upp,

sen gick ja å sov igen men såklart kommer hon ju igen å lägger sig på magen, stirrar på en å slickar en i ansiktet. sen när man väl har stigit upp går hon å sover :O fräckt -.-



men iaf så idag blire att göra lite på so rapporten och idrottgrejen, men jag fattar ännu inte typ vad man ska göra på idrotten :o å man måste bli klar med en g fråga plus inledningen å skicka te sara annars får man skolk :O och smart som jag är tänkte ju inte jag på att vi inte skulle te skolan imorron så jag tog ju inte med mej so grejjsen...
och så ska jag träna idag :)
fast det är alltid så svårt å bestämma vad man ska göra :O ska man åka skidor, rullskidor eller springa?

a drop in the ocean



god damn your beautiful


de var allt för mej puss :*

Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0