vem uppfann kameran?

imorron ska rapporten in och så har vi nå prov å idag hade vi redovisning sen är biologin BORTAAAA! ;)  Satan vad härligt, jag har upptäckt att det är väldigt dålig planering på friskolan, först proppar dom en med läxor å sen äre några veckors ppehåll utan läxor, utan prov. varför lägger dom inte upp det så det är lite hela tiden ist för att allt kommer på en gång?

menmen igår sprang ju jag och fellan hem, det var väl jobbigt...  hahah ååh jag har ju ångestför skolkatalogen! vi skulle ju ha pistoler med å då tröck typ ida på den där knappen å så lät den fiiiiire bombombom å då börja jag typ garva å då typ fota dom :/ GAH  jag lovar dom tar precis det kortet oxå bara för att jag såg cp ut! jag har inte blivit br på ETT ENDA skolfoto! den som uppfann kameran är då inte klyftig! men nu ska jag börja byta om å springa ;) haare bra
PussPuss

Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0