måndag

nu sitter jag i skolan och väntar på bussen, som vanligt. måndagar är ganska härliga bara första lektionen är jobbig, svenska. sen musik å sen gympa, men smart som jag är råkade jag ställa klockan på 6.51 istället för 5.51 så när klockan ringde snoozade jag ju som vanligt men tyckte det tog ovanligt länge innan den ringde igen så jag kollade vad klockan var och då var den 6, 59 SHIIIET satan vad bråttom man kan få egentligen, först tänkte jag inte ens gå till skolan idag men jag var ju tvungen, det hela slutade med en bad hair day, glömde gympakläderna och headseatet (stavning?) dan har varit allmänt dryg för min del, men alla dagar kan ju inte vara bra. det jobbigaste med den här dan är att vi måste vänta typ 2 timmar på bussen, så då blire bara drygning i datasalen, idag blire väl träning + skriva en debatt som ska in på fredag och jag fattar ännu inte vad vi ska göra, menmen på torsdag och fredag ska jag kanske vara ledig å fara å jaaaga, då får jag ju lite extra tid med debatten,

du undrade varför jag var sur, här får du svaret,
jag är helt enkelt less på att blev fetdissad, när
man är själv med dej är allt hur bra som helst, men
när - är i närheten blir du helt förändrad och jaa, typ
ignorerar mig, -- hade väl rätt, du kan få bättre.
slutet på våran långa vänskap närmas om ingenting
görs, och det nu! men det är ju du som bestämmer
hur du vill ha det...

Kommentarer
Postat av: IDA

förlåt om jag förstör,

men jag kan inte ändra den jag är.



& jag önskar du förstod hur allting ligger till

</3

2008-10-13 @ 17:08:30

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0