I lööööve you <3

Hej jag tänkte bara berätta om min bästa kompis Felicia, hon som alltid finns
där för en. Jag kommer inte ens ihåg första gången jag träffade dej, och
vi har känt varandra hela livet. Jag vet inte hur det blir för dej, men för mej
blir det iaf så att när vi bråkar blir jag genast nere och får dåligt samvete,
var det verkligen värt att bråka om en oftast så töntig sak? men det går
oftast bara någon dag tills vi blir kompisar igen. Om man säger linn hör
lixom Felicia till. Det har alltid varit du&jag och jag vill att det alltid ska vara
så. Du är som luft, helt omöjlig att leva utan. Men tyvärr tycker jag vi glider
mer och mer ifrån varann och jag hatar det. Men jag älskar iaf dej felicia
mer än som någonsin är möjligt <3
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Linn du kommer alltid ha en stor plats i mitt hjärta jag ÄLSKAR DIG LINN OCH HOPPAS DU VET DE FÖR DE GÖR JAG VERKLIGEN I LÖÖÖV YOU TO <333

2008-10-11 @ 09:05:16
Postat av: felicia p

älskar dig, man kan inte hitta en bättre vän än dig någonstans! <3 vi ska alltid hålla ihop!

2010-09-23 @ 21:55:13

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0