<33

aah någon mer som ska gå på high school musical 3 på onsdag? för dom som ville veta börjar den 19.00 och kostar 80 kr och är 1 h och 51 minuter. mahahah
jag ska iaf gå på den och se snyggingen! IIIH asså man kan ju undra om det verkligen finns någon snyggare alltså,  asså seriöst ofta filmen ens hade varit bra om han inte hade varit med?


vojvoj jag är jätte törstig men vettefan om jag is köpa ngt att dricka? ääh nå kan man väl stå ut tills jag kommer hem, bara 1 timme kvar att vänta... idag ska jag vara med Fellan och vi ska treena och så måste man väl plugga... vi har matteprov på fredag, eng läxa till onsdag och sv prov fredag efter lovet + att jag ligger typ en vecka efter på matteplaneringen...
PussPuss

Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0