940616

wooho nu känner jag mig riktigt stolt, tredje dagen i rad jag skriver hära!
2:a dagen på elevensval veckan blev på fotoklubben som blir på onsdag, torsdag å fredag oxå. jultomten som jobbade där visade oss hur alla manicker fungerade när man skulle framkalla fotona.
sen upptäckte han att batterierna inte funkade så han skulle gå å köpa nya medans vi skulle kolla nån booring film men vi fick inte igång den så jag, josse, ida, fia, a-l å märta började äta våra matlådor men då ringde judit å sa typ att han varpåväg hit nu så vi bara kastade i oss maten! HAHA!

när vi hade fått kamerorna gick jag och a-l ut å började fota lite men det var ju förjävligt kallt ute! jag kan ju ia säga att vi hittade våran rätta stil! x) kanske sätter in bilder efter framkallningen.
vojvoj att det alltid ska vara så kallt här inne! det är 18 grader så här sitetr jag med långkallingar, mjukisar, t-shirt, cardigan, fleecetröja, yllesockar och en morgonrock och ändå håller jag på att frysa ihjäl! dessutom äre -16 ute, hoppas det blir varmare så det blir träning, de skulle behövas eftersom det är första tävlingen ihelg :S börja ju förfasen redan bli nervös!´
jag kom på en hemsk sak imorse, jag har ju träning egentligen på tisdag och torsdag men den här veckan har vi på onsdag oxå så då hinner jag inte vara med felicia på tisdag, onsdag eller torsdag! och på fredag åker hon!!! :'((  så jag hinner typ bara se henne på bussen på morgonen *snyft*

nu: frysa ihjäl å kika ith om jag orkar
sen:  träna om det inte blir förkallt :S


Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0