4 days left

en lördag tillbringad med ingen alls, vojvoj.
både felicia och johnna har dragit till luleå å shoppa, satan vad fuskigt. felicia är ju bara lite bortskämd, hon har nyss kommit hem från usa å sen drar hon till luleå. jag vill oxå vara rik :'(
men nu ska jag inte deppa, nu får jag väl ta itu med mitt rum och hade tänkt träna men det är ju lixom typ -20 ute :S
jag har nästam ingen julkänsla alls ännu och det är bara 4 dagar till jul, jag har inte heller köpt en enda julklapp ännu, så här sent har det aldrig blivi av. jag vet vad jag ska köpa till alla förutom felicia, hon är det alltid svårast att köpa till. hon har redan allt som hon behöver så jag måste hitta ngt riktigt bra men vad... till johanna ska vi köpa..... men det vet hon ju redan  haha x)

men nu ska jag äta knäck och dricka te, hoppas inte ni har en lika tråkig lördag som jag
PussPuss

nej, jag vill inte!  jag vill verkligen inte. jag hade släppt dej,
nästan glömt dej. men så dyker du upp och får alla minnen
att komma tillbaka... snälla kan du inte bara försvinna,
försvinna från mitt huvud?

Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0