SÄNDNINGEN FUNKAR IGEN!

äntligen!vi har fan varit utan täckning sen dagen före julafton, jag förstpr itne hur vi klarade oss utan täckning förut, tänk det har bara funnits täckning här...typ nästan 1 år! shiiet!

men iaf så vare träningstävling idag på heden och det gick verkligen itne bra, allt varverkligen skit, skavsår, fästet slutade funka, skidorna hackade, ryggen krånglade och andningen tjorvade. men imorron äre ju sprintträning då får jag hoppas det går bättre.

idag blire att umgås med johanna  och kolla camp rock skulle jag väl tro, jaghar ännu inte sett den, och sen ska jag vertala henne att gå ut, å kanske gå "raggen"... (A) hehe
förresten jag och johanna slog vårat rekord att vara vaken! nu var vi vaken "ända" till typ kvartöver 4 :D haha de e inte dåligt ska jag säga hahaha.

PussPuss

varför?

Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0