ngn som vill skänka mig en miljon?

jag förstår inte hur jag egentligenklarar av att gå på fri? vi bombas med prov, och man får plugga 24/7!
idag hade vi först matteprov, som jag tyckte var jävligt svårt, men fick iaf vg *stolt* sen skulle vi hålla ett tal men eftersom fellan inte hade kommit hem fick vi göra det imorron och sen ett förjävligt no prov. om man får om ska man göra det imorron, helt oförberedd och smart som jag är tar jag inte ens hem no boken så nu äre bara hoppas på det bästa! jag vet att jag antinge kmr få ig eller g knappast bättre än så.

men dagens positiva är ju helt klart att fellan kom hem idag, vi möttes och hon berättade ganska mycket vad hon hade gjort och hon var helt hyper, jag vill oxå åka till usa! usch vad fuskigt. men iaf äre skönt att ha henne hemma igen hon var borta alldeles för länge tkr jag.satan vad jaghar saknat henne <3333333

imorron ska vi ha ett tal om marilyn monroe då och jaadu... får väl se hur det går. jag hatar att redvisa och jag hatar att ha uppmärksamhet, då blire lixom lite boooring. menmen inget att göra åt.

Black and white <3

Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0