Luleåå

igår hade jag hur kulsom helst!
jag sov över hos felicia och drömde en del konstiga drömmar...
vi vaknade halv 6 fikade å gjorde oss iordning å sen bar det av mot tåget. hela gällivare var ju fan på tåget! menmen där shoppade vi lite, jag hittade en klänning, ett vitt linne och ett diadem. 20 i 12 gick vi till shopping och trängde oss in där bland allt folk och bara väntade, ca 20 minuter senare stannade ju typ hjärtat när danny kom ut! haha. han började sjunga och han är ju helt jävla underbar! när han sjöng "if only you" pekade han på mig, kollade in i mina ögon & log! aaaaaaahh seriöst nu var jag nära att dö! men iaf en bra död.

när han hade sjungt klart gick jag å felicia å åt på ban thai,det var riktigt gott och jag blev riktigt mätt, haha vi gick mer på stan och äntligen hittade jag en väska  som jag har letatefter hur länge som helst, och såklart har jag ju interåd med den!den kostade 799, gah vad irrri.men iaf näre var ungefär 2 timmar tills robin, kvin å alice skulle sjunga gick vi till shopping  skulle gå där ett tag men detvarskit mycket folk redan! så vi ställde oss vart vi stod förut, eller trängde in oss lite, men det fanns faktiskt plats men dom som vi stod bredvid envisades med att preja ner oss för rappen så jag å fellan började preja tillbax och så höll det på typ en timme, vaddå dom hade ju plats att stå på! så efter etttag fick jag riktigt damp på dom å ba: VAFAN SLUTA KNUFFAS NI HAR JU PLATS ATT STÅ PÅ!!
jag blev så jäkla irriterad! när dom började sjunga var det oxå hur kul som helst, robin var nervös såg man och stod mest stilla... men snygg var han då! kevin filmade publiken när vi skrek haha! x)
 
det var oxå nån irriterande männska som stod bakom mig som fotade hon/han ( vet inte kollade inte bak) sattekameran på min skalle hela jävla tiden! eller på min axel och drog ner min mössa!  gah vad irriterande det oxå var! jag brjade typ hoppa så då tog dom bort den ett tag men typ höll fast mig å blev typ jätte iriterade. haha! sen gick vi till tåget och åkte hem.

hela kvällen hade jag dannys ooouh oouh och i'm on the radio, the radio i'm on the radio like oh oh ooooh ooouh
haha,jag å fellan höll på oouh oouuh typ hela tiden!

han är bara förjävligt snygg!

Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0