Kung utan pung

tjena alla glada. hojja nu börjar de bli riktigt kallt ute :S nu äre -22,3 så det blir ingen träning :@
men idag vare vväl trots allt anska slapp dag i skolan, först var vi på nån föreläsning om internet å sen hade vi bara no och då satt jag, ida å lottan å kollade på kläder, haha.
seriöst jag tror tony försöker döda oss! vi har matteprov nästa vecka på tisdag, no prov om värme, ljus & ljud, sen ska vi oxå skriva en labb rapport och jag ska jobba med hilding som är sjuk å felicia som ä i usa... jätte kul

menmen snart ska jag till tjottiskolan å protestera! dom ska faan inte lägga ner den skolan! då får dom med mig att göra! haha men seriöst tänk alla minnen man har där? ofta dom bara kan lägga ner den å tro att 5 åringar kan gå själv å typ vänta 3 timmar på bussen i kullen, vilka puckon.

ååååh jag längtar tills jag får min alladin, aladdin... hmm (stavning?) ask som är hos ida... yummie!  ngn som såg oth i helg? jag trodde jag hade spelat in den men tydligen inte!
upptäckte att den här dagen var inte alls så positiv som jag trodde allt gick fel lät det som här, haha men så illa äre inte men nu måste jag dra mig vidare! hare
PussPuss


Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0