första tävlingen

var idag, jag kan inte beskriva hur nervös jag var! det är det värsta med tävlingar! men iallafall vare tävling i arvidsjaur och det var fristil, det gick väl lite si och så. mina ben stumnade och det var masstart så när man hade kraft att gå om vare för smala spår så då kom man inte förbi, vaddå irriterande. men slutligen kom jag 4:a av 93:orna + 94:orna och 3:a av bara 94:orna då. och jag var EN TÅSPETS från att komma före hon som kom före mig. lite sådär smått irriterande. men nästa helg äre tävling på dundret å då...!

jag fattar inte att jag kan vara såhär trött, vaknade kvart i sju å så åkte vi åtta. jag sov nästan hela vägen dit och efter tävlingen sov jag ändå till porjus. och nu är jag trött. vojvoj.
Fan vad sur att robin åkte ut! vad äre nu för mening att kolla? jovisst kevin är ju bra men Robin skulle ju till final! :@


Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0