forever and always<3

fotoklubben idag igen, jag börjar dessutom bli riktigt less på matlådorna! samma varje dag kyckling, rostbiff och potatissallad. dom borde variera lite tkr jag. idag framkallade vi bilderna och redan kl 1 var jag jätte trött i fötterna och bara orkade inte göra nå mer, så jag stack där vid halv två till bell å väntade tills mamma kom å hämtade mig.

sen blire träning på dundret och så hittade jag värsta snygga dojjsen på tradera för typ 20 spän som var oanvända! wiihue. förresten har fella åkt idag, nu ser jag inte hene på SKITLÄNGE *snyft* och igår hann vi inte umgås för smart som hon är hade hon itne packat klart så hon var tungen att packa...


 

Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0