~

undra hur många timmar jag väntar på bussen varje vecka...
måndag slutar vi 12:55 bussen går 14:55 alltså.... 2h
tisdag slutar vi 14:10 bussen går 14:15 alltså... 5 min
onsdag slutar vi 13:30 bussen går 1450 alltså... 1h & 20 min
torsdag slutar vi 15:00 bussen går 15:30 alltså... 30 min
fredag slutar vi 11:15 bussen går 13:50 alltså... 2h & 35 min

så sammanlagt  6 timmar och 30 minuter det var inte så mycket men det känns jävligt länge. det enda man kan göra är att spela pingis och sitta i datasalen, eller plugga då om vi har nå prov, men de is man ju typ aldrig göra. å alla drar ju härifrån så då kan man ju heller inte spela pingis så ett alternativ kvar, och datasarna här är förjävligt sega oxå, den enda snabba datan ska alla hela jävla tiden dra ut alla sladdar till och jag som är så elektrisk av mig förstår ju precis hur dom ska vara oxå... -.-

när jag kmr hem blire plugg och äta choklaad mahaha, och dessutom tror jag jag har fått ögoninflammation :O
varför ska det vara så kallt ute, deprimerande... skulle vara sprint på kaptensgården idag... inställt för det är för kallt, det är tävling ihelg men det lätr ju ocå vara för kallt då, då får jag fan damp!:@ (a)
men nu ska jag sluta gnälla och dra mig till skåpet och hämta min jacka Hare;)
PussPuss

you're damn hot!


Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0