Bad news...

suck... morgonen började ju inte helt bra precis, vi började prata om gymnasium i bussen på morronen och då sa fellan att hon skulle flytta till luleå när linn flyttar dit. å hon vet inte när det blir, först skulle hon väl troligtvis flytta när vi börjar gymnasiet. shiiet vad ska jag göra utan henne ifall hon flyttar tidigare?
det kommer bli så jäkla tomt utan henne. vem ska jag då vara med 24/7?
vem ska jag då göra ALLT med?
jag komemr elt enkelt inte klara mig utan henne, hon är min andra halva. visst jag kan ju hälsa på henne och hon mig, men det skulle bli sånt enormt stort hål efter henne. hon är den absoluta bästabästaste vännen jag har, alla minnen vi har tsm... helt oförglömliga.
nejdu felicia du får inte flytta, jag knyter fast dej om så behövs så du bara vet!

menmen dagen gick väl annars ganska snabbt började med bas och skrev klart marilyn monroe talet med fellan eftersom hon åker till usa på fredag och då hinner vi itne jobba ett skit om det innan redovisningen så nu äre bara tränatränaträna. sen vare musik så jag och josse skrev en låt, eller skrev och skrev vi hittade på själva musiken men texten var lite klurigare, alla tjejor i 8:an ska väl troligen sjunga "stand by me" eller vilken låt vi nu kom fram till, men vill vi verkligen skämma ut oss inför många människor? man kan ju få bättre betyg menmen får väl se hur det blir med det.

nu: dricka varm oboy me grädde
sen: ringa fellan eller träna

förresten har klippt lugg... men såg förjävligt ut! ;)
PussPuss <3

Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0