annandag jul

det som verkligen inte får hända håller på att hända... jag håller på att bli sjuk! jag vill verkligen inte det!
på måndag ska jag, isabelle, felicia å kanske carro till luleåå kolla när DANNY och ROBIN!!! iiih haha fan vad härligt!
julen gick för fort tyckte jag, äta gröt, kolla kalle anka, äta mat, tomten & öppna alla julklapparna. och ätaen massa godis förstås. för min del blev det för mycket godis. helt pltsligt blev jag jätte trött och tänkte bara ligga och lyssna på musik men såklart somnade jag. nu blire att fara till johanna, å ringa fellan å sen hitta på nåt.

jag håller verkligen på att få damp! masten har typ gåttsönder så ingen har täckning, så jag har inte kunnat ringa eller sms.a OCH nuhar jag gratis, dom fårfan fixa den snart.
god jul tillbax till dom som skrev men kan inte skriva tillbax...

nu är jag helt säker att du har kommit tillbaka till min skalle, hela tiden är du där i nåt litet hörn jag vill inte tycka om dej så mycket som jag gör...

Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0